Glumslövs Fotbollsförening
Fotboll på lika villkor !
F12

Fantastiskt fotbollsspel i höstsolen
2021-09-27 22:35

Tidigt på söndagsmorgonen studsade det in ett piggt ljusblått gäng från Råå. Solen sken och det var nästan vindstilla, mer kan man inte önska sig för en fotbollsmatch på Glumslöv IP.

Det var två jämna starka lag som möttes, båda med bra försvarsspel vilket gjorde det nästan omöjligt för båda lagen att peta in bollen i mål. Under matchen fick vi se snygga finter, snabba kantlöpningar, fina inkast, några mål, mycket skratt och när matchen var slut även kullerbyttor!!

Stort tack till Råå för en bra och välspelad match, till publiken som hejade på alla, domare Ellen som ledde tjejerna igenom hela matchen och fotografen som tog så många fina bilder till oss.