Glumslövs Fotbollsförening
Fotboll på lika villkor !

Glumslövs FF erbjuder barn och ungdomar en verksamhet där de kan känna sig trygga. Vi anser att det är av stor vikt att vi har tränare och ledare som kan utveckla, vägleda och stötta barnen och ungdomarna på bästa möjliga sätt och vi ser till att tränare och ledare får bra och relevanta utbildningar. Vi gör även vårt yttersta för att allt runt omkring skall fungera på bästa sätt! Vårt mål är att alla involverade i klubben skall trivas!

Naturligtvis ligger det inte enbart i föreningens och tränarnas händer att göra sitt bästa för att bidra till god stämning och utveckling. Spelarnas förhållande till idrott beror mycket på föräldrarnas inflytande och påverkan. Det är viktigt att ledare, föräldrar och barn/ungdomar samarbetar för att nå en god stämning och glädje i laget och i föreningen.

Tillsammans är vi Glumslövs FF!

Glumslövs Fotbolls Förening - GFF, bildades 2008 efter att fotbollssektionen inom Glumslövs Gymnastik och Idrottsförening (GGIF) övergick till att bli en egen fristående förening.

Våren 2023 är vi: 330 st medlemmar, 14 st lag, 16 st träningsgrupper, 45 st ledare, 17st lagföräldrar, 36 st ungdomsdomare, 1st kanslist, och 8 st styrelseledamöter. Allt detta i en ort med drygt tvåtusen invånare...