Glumslövs Fotbollsförening
Fotboll på lika villkor !

Medlemskap Glumslövs fotbollsförening

OBS: Betala INTE via Bankgiro - Avgifterna skickas via e-post. * Glöm inte att uppdatera era e-postadresser.

Medlemsavgift är obligatoriskt till föreningen och tillkommer med 100:- per person/år.

Medlems- och träningssavgifter för 2024

250 kronor per år

Oldboys

500 kronor per år

Spelare som börjar efter 1 Juli:   Betalar hela medlemsavgiften samt 50 % av träningsavgiften !
Spelare som börjar efter 1 Okt:   Betalar hela medlemsavgiften samt 33 % av träningsavgiften !
Spelare som börjar efter 1 Nov:   Betalar endast medlemsavgiften !

Har man fler barn än 2 i föreningen får man 50% rabatt på träningsavgiften på de yngsta barnet/barnen.
    * Inbetalninsavi skickas ut till samtliga medlemmar i början av februari.

Alla spelare och ledare i Glumslövs FF täcks av en olycksfallsförsäkring hos Folksam.

Vid olycksfallsskada skall man ringa Folksam Idrott och anmäla skada på telefon 0771-960 960

mera info om försäkringen finns här https://www.folksam.se/forsakringar/idrottsforsakring/fotboll

Har Du några frågor så är Du välkommen kontakta Ulf Andersson

Här är Anmälan

Bli Supportermedlem 2024

NYHET: - Inför säsongen 2020 gjorde vi en förändring och förhoppningsvis en förbättring.

För ENDAST 250:- per år supportar du numera föreningen och vårt arbete att göra Glumslövs FF till Landskrona Stads bästa fotbollsförening! (Vi är ju redan Glumslövs bästa ) Alla, tjejer som killar, stora som små, ska på lika villkor, kunna lira boll och umgås på Örevångs idrottsplats!

Dessutom får du;

- FRI ENTRÉ TILL SAMTLIGA A-LAGSMATCHER mot uppvisande av medlemskort.

Betala in direkt på Bankgiro: 323-8813       skriv namn, adress och Support

Eller Swisha till: 123 492 5061                skriv namn, adress och Support