Glumslövs Fotbollsförening
Fotboll på lika villkor !

Välkommen till GFF U18
U18 - laget för flickor och pojkar födda 2018 - tränar fotboll på söndagar kl.10.00-11.00 i idrottshallen vid Örevångs IP ⚽️

Vi leker och spelar fotboll med fokus på att "bli vän med bollen" och att ha kul tillsammans med lagkamraterna.

Kom gärna och testa på (ingen föranmälan behövs).

Vid frågor, kontakta ledarna.

Ledare för U18:

Fredrik Ek

Filip Ekner

Frida Burman Cziegler: 0735-30 45 76

Karin Bernström, tel: 0705-54 89 45
U18 uppvisningsmatch 25/11 2023
2023-11-27 10:37

U18 spelade en intern uppvisningsmatch under GFFs julmarknad och gjorde därmed sitt första framträdande i de grönvita färgerna.

Spelarna var taggade inför att få spela sin första match, några var extra laddade för att spela inför publik och några hade fjärilar i magen innan matchen och under spelarpresentationen. Nervositeten försvann snabbt när publiken hejade fram oss och spelarna visade kämparanda matchen igenom. Publiken bjöds på fina dribblingar, hårda motlägg, snygga mål, glada målgester, och viktigast av allt – kamratskap och fotbollsglädje.

Stort tack till publiken som hejade och bidrog till en härlig matchdebut för U18-knattarna! Det här ger mersmak inför kommande fotbollskamper i den grönvita dräkten ⚽️💚